\r\nبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی ،نشست صمیمانه رئیس فرهنگسرای رسانه با برخی از اعضای انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلم سازی ایران ( آیفیک) در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.\r\n \r\nدر این نشست که در مجمع عمومی عادی و فوق العاده این انجمن تشکیل شد اعضای جلسه  راه کار های  همکاری میان فرهنگسرای رسانه و این انجمن صنفی را مورد بررسی قرار دادند .\r\n \r\nعلی محمد اسماعیلی با بیان این نکته که در حال حاضر فضای مجازی و خصوصا شبکه های اجتماعی این امکان را فراهم کرده است  که جریان اطلاع رسانی و اگاهی بخشی نسبت به رویداد های فرهنگی با وسعت و عمق بیشتری انجام شود بیان داشت   اطلاع رسانی نسبت به تحولات  و معرفی چهره های شاخص و تاثیر گذار در حوزه تولیدات سینمایی و ویدئویی در وضعیت مطلوبی نیست و مردم  کمتر در جریان تحولات این عرصه قرار میگیرند .\r\n \r\nرئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در ادامه اظهار داشت فرهنگسرای رسانه آمادگی دارد  تا در حد توان نسبت به برگزاری نشست های تخصصی و ارائه خدمات مختلف ورزشی و رفاهی نسبت به اهالی رسانه با این انجمن همکاری نماید .\r\n \r\nدر پایان اعضای انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلم سازی ایران ( آیفیک )  نیز با بیان نظرات خود در خصوص همکاری میان این انجمن و فرهنگسرای رسانه اعلام آمادگی کردند که در زمینه های مختلف  از جمله معرفی اساتید برای کارگاه های آموزشی و همکاری در برگزاری نشست های تخصصی میتوانند فرهنگسرای رسانه را یاری نمایند .\r\n \r\nلازم به ذکر میباشد در جلسه مجمع عمومی عادی این انجمن ایرج محمدی، اسماعیل عفیفه، سید امیر پروین حسینی، سیده فاطمه ابوالقاسمی، نادر رضایی، آرمان زرین کوب و علی شیرمحمدی به عنوان هیات مدیره و مجید اوجی و سید عبدالرحیم غفوریان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی شرکت ها و موسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) انتخاب شدند.\r\n \r\n ...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،کارآگاه (انگلیسی: Sleuth) فیلمی در سبک نئو نوآر و مرموز به کارگردانی جوزف ال. منکیه‌ویچ است که در سال ۱۹۷۲ اکران شد.\r\n\r\nیک نویسنده داستانهای جنایی، آرایشگری که عاشق همسرش شده است را برای گفتگو به خانه خود در میان جنگل دعوت می‌کند و به او پیشنهاد می‌دهد که پیش از ازدواج با همسرش، جواهرات او را که مبلغ بسیار بالایی بیمه شده است، با همدستی هم بدزدند. لیکن برنامه به درستی پیش نمی‌رود و یک قتل اتفاق می‌افتد.\r\n\r\n لارنس الیویه و مایکل کین بازیگران فیلم بازرس به تهیه کنندگی مورتون گوتلیب هستند.\r\n\r\n\r\nاین فیلم چهارشنبه30 خرداد ساعت 18 در برنامه نشست تخصصی \"فیلم و گپ \" با حضورسعید قطبی زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی می شود.\r\n\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این برنامه و نشست های آتی فیلم و گپ می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212 اداره کانونها تماس حاصل نمایند.\r\n\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور در نشست و هم اندیشی فصلنامه اسلوب و با حضور جمعی از فعالان و نمایندگان صنفی این صنعت از جمله مهندس رضائیان \"فعال و تولید کننده پوشاک\" ، دکتر افتخاری \"عضو هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک \" ، دکتر تیرگر \"رییس پژوهشکده اتحادیه صنف پوشاک \"و علی غفاری خسروشاهی \"کارشناس و فعال حوزه بازاریابی برگزار شد.\r\n\r\nکارشناسان این نشست در خصوص مسایل و مشکلات پیش روی بازار پوشاک در داخل کشور و راهکارهای اصلاحی برای تولیدکنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.\r\nدر ابتدای جلسه خسرو شاهی با تاکید برنامناسب بون اکوسیستم مد و طراحی در کشور ،فضای حاکم اکوسیستم طراحی را غیر قابل قبول ارزیابی کرد و عنوان داشت وجود فضای مناسب عرضه و رقابت در طراحی یکی از جدی ترین مسایل حاکم بر صنعت پوشاک کشور است.\r\n\r\nوی ادامه داد ما هنوز فاصله به شدت زیادی با تاثیرگذاری در طراحی مد دنیا داریم ، ولی در حال حاضر حتی طراحی های در خور برای بازار داخل هم وجود ندارد.\r\n\r\nرضائیان فعال و تولید کننده پوشاک از عدم سهولت در صدور مجوزهای لازم برای طراحان داخلی و بومی برای نمایش، تبلیغ ،فرهنگ و سلیقه سازی انتقاد کرد وی با اشاره به وجود شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن آن و نقش موثر ماهواره ها برای طراحان خارجی از تاثیر گزاری طراحان خارجی در محافل گوناگون و در مهندسی سلیقه اجتماعی و فرهنگ مد ملل مختلف صحبت نمود.\r\n\r\nوی افزود مساله جدی دیگر در موضوع صنعت پوشاک ،نگاه سنتی و تولید محور در اغلب فعالان این حوزه میباشد این نگاه یعنی ما همچنان در تلاشیم تولیداتی را صرفا به فروش برسانیم که لزوما رضایت مشتری را برآورده نمیکند.باید به این نکته توجه داشته باشیم نگاه تولید محوری دیگر به هیچ عنوان برای بقا و رشد هیچ بنگاهی در دنیاپاسخ گو نیست.\r\n\r\n\r\nدکتر تیرگر رئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برندهای سطح پایین وارداتی، بازار فروشگاه‌های کوچک را گرفته‌اند افزود 15 هزار واحد خرده فروشی پوشاک در سطح استان تهران وجود دارد که این فروشگاه‌ها بازوی فروش تولیدات داخلی بودند و اشتغال ایجاد می‌کردند، اما با ورود برندهای پوشاک وارداتی بازار فروش تولیدات داخلی از بین رفته است. \r\n\r\nوی با بیان اینکه دشمن نقطه‌ای را مورد هدف قرار داده که باعث فروپاشی تولید داخل می‌شود، بیان نمود تولید‌کننده سکوی عرضه ندارد و محل عرضه تولیداتش واحدهای صنفی خرد است، بنابراین وقتی این واحدها در اختیار برندهای خارجی قرار می‌گیرد، قطعا تولید از بین می‌رود. \r\n\r\nتیرگردر خصوص دستور العمل های اجرایی صنعت پوشاک افزود هر دستورالعملی نیاز به کار کارشناسی دارد و باید فعالان و کارشناسان بازار مربوطه مکانیزم دستورالعمل را ارائه دهند و دائما با رصد وضعیت بازار خطاهای دستورالعمل تصحیح شود و نباید یک دستورالعمل به یک قانون مادام‌العمر تبدیل شود.\r\n\r\nرئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک بیان داشت ما در بخشی از تولیدات پوشاک از جمله شلوار جین، پولیور، پارچه‌های تیشرتی و جوراب خودکفا هستیم و تولید ما مازاد بر مصرف است . \r\n\r\nوی افزود: وقتی تولید کالایی در کشورها مازاد بر نیازداخلی است، دولت‌ها وارد عمل می‌شوند و با رایزنی با کشورهای هدف صادراتی از جمله پایین آوردن تعرفه‌های گمرکی و انعقاد قراردادهای مختلف بخشی از بازار آن کشورها را به دست می‌آورند.\r\n\r\n\r\nدر پایان دکتر مجید افتخاری عضو انجمن صنایع پوشاک ایران و رییس هیات مدیره شرکت توسعه فروش و صادرات پوشاک ایران خاطر نشان کرد صنعت پوشاک کشور در شرایط حساسی قرار دارد و رو به سمت نابودی است.\r\n\r\nوی افزود اگر سری به بازارهای تجاری شهر بزنید متوجه می شوید که تقریبا هیچ برند داخلی در مجتمع های تجاری شعبه ای ندارد چرا که این مجتمع های تجاری واحدهای خود را به قیمت درصدی از فروش در اختیار برندهای خارجی قرار می دهند اما برندهای داخلی با اجاره هایی بالا و کمرشکن امکان رقابت در این مجتمع ها را به دست می آورند.\r\n\r\nعضو انجمن صنایع پوشاک ایران درباره تعداد برندهای مجوز گرفته در کشور هم گفت تا به حال تنها 17 برند پوشاک توانستند مجوز فعالیت در کشور را بگیرند که در این 17 برند نامهای آشنا و معروف کمتر دیده می شود و اکثر برندهای ایتالیایی و اسپانیایی و بعضا آمریکایی که در بازار می بینید هیچکدام با مجوز فعالیت نمی کنند.\r\nافتخاری در مورد علت عدم توانایی رقابت برندهای داخلی با خارجی افزود، ما هیچ مشکلی با فعالیت برندهای خارجی در کشور نداریم البته به شرطی که در شرایطی برابر برای پرداخت عوارض، مالیات و باقی هزینه های دولتی فعالیت کنیم. در حال حاضر برای مثال در سال 96 حدود 61 میلیون دلار واردات پوشاک داشتیم که اگر این را به حدود 300 مغازه تنها یک برند تقسیم کنیم نشان می دهد که سود این برندها بایستی خیلی کمتر از آن باشد که حتی بتوانند هزینه فروشنده های خود را تامین کنند چه برسد به اجاره مغازه های به اصطلاح لاکچری که در محله های گرانقیمت شهر باید بپردازند. یعنی به راحتی می توان فهمید که تخلفی در حال صورت گرفتن است .\r\n\r\n\r\n نشست آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور دوشنبه 28 خرداد ماه ساعت 17 الی 20 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با حضور اساتید مطرح کشور در این حوزه برگزار شد.\r\n\r\n\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید. \r\n\r\n\r\n\r\n[gallery size=\"medium\" ids=\"6889,6891,6881,6879,6885,6870,6871\"]...
[gallery size=\"full\" ids=\"6839,6840,6841,6842,6843,6844,6845,6846,6847,6848,6849,6850,6851,6852,6853,6854,6855,6856,6857,6858,6859,6860,6861,6862,6863\"]...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،مدرسه فوتسال تخصصی رسانه ویژه گرو های سنی 5 تا 18 سال در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی افتتاح گردید.\r\n\r\nاز خدمات ویژه مدرسه فوتسال رسانه میتوان به ،استعداد یابی،گزینش بازیکن و معرفی به تیم های مطرح فوتسال باشگاهی، روانشانسی،ارائه برنامه تغذیه،پیکر سنجی ،برگزاری اردوهای تفریحی و آب درمانی اشاره کرد.\r\n\r\nمدرسه فوتسال رسانه با مربیگری سید یوسف حسینی \"بازیکن سابق فولاد خوزستان \"و مجتبی زارعی \"بازیکن سابق پرسپولیس \"در فصل تابستان پذیرای ورزشکاران عزیز میباشد.\r\n\r\n\r\nعلاقه مندان جهت ثبت نام در مدرسه فوتسال رسانه میتوانند به واحد ورزش فرهنگسرا رسانه و شبکه های اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن 22888681 داخلی233تماس حاصل نمایند.\r\n\r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور در نشست و هم اندیشی فصلنامه اسلوب برگزار میشود.\r\n\r\nاین نشست دوشنبه 28 خرداد ماه ساعت 17 الی 20 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با حضور اساتید مطرح کشور در این حوزه برگزار میگردد.\r\n\r\n\r\n\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212 تماس حاصل نمایند.\r\n\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید. \r\n\r\n\r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی, ویژه برنامه \"طعم رمضان \" در 15 شب نخست ماه میهمانی خدا در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با استقبال بی نظیر هموطنان عزیز برگزار شد.\r\n\r\n\r\n\r\n...
 \r\nبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی ،علی محمد اسماعیلی با بیان اینکه  در فرهنگسرای رسانه و شبکه ای اجتماعی یکی از وظایف ما فرهنگسازی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است اظهار داشت: یکی از مسائل و احکام مهمی که در ماه مبارک رمضان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و اهمیت می یابد بحث پرداخت فطریه و ذکات فطره است.\r\nوی ادامه داد: واقعیت این است که بسیاری از افراد تنها با معنی و مفهوم ظاهری ذکات فطره آشنا هستند و این در حالیست که این فریضه و حکم دینی کارکردهای عملی و اهمیت بسیاری دارد که بسیاری از آن بی اطلاع اند. به واقع بسیاری نمی دانند این مبالغ ناشی از جمع آوری ذکات فطره کجا هزینه می شود از همین رو اطلاع رسانی در مورد محل هزینه کرد مبالغ فطریه از جمله مواردی است که باید به آن پرداخت.\r\nرئیس فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه امروز مردم زمان بسیاری را در فضای مجازی می گذرانند و این فضا ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی به شهروندان در این مورد است توضیح داد: در حال حاضر ذکات فطره در کشور ما مصارف بی شماری از تهیه جهیزیه گرفته تا آزادی زندانیان و اقداماتی برای فقر زدایی در کشور برخوردار است. اما نکته اینجاست که بسیاری از افراد چون از محل هزینه ذکات آگاهی دقیقی ندارند به پرداخت حداقل معین شده برای ذکات فطره قناعت می کنند در حالیکه افرادی که استطاعت مالی دارند با توجه به کارکرد ذکات فطره می توانند حداکثر توان مالی خود را در مورد پرداخت ذکات فطره به کار بگیرند و به حداقل بسنده نکنند.\r\nبه گفته وی ذکات فطره از جمله احکامی است که به عنوان یک فریضه دینی تاثیر بسیاری در چرخش ثروت و گسترش عدالت در جامعه دارد.\r\nاسماعیلی با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم ذکات فطره بحث فقرزدایی است خاطرنشان کرد: این عمل دینی کارکرد و ظرفیت بسیار خوبی برای ریشه کن کردن فقر در جامعه دارد و همین باعث شده در آیات و روایات بر ترغیب افراد برای پرداخت هرچه بیشتر ذکات فطره در حد توان مالی خود تاکید شود.\r\nاسماعیلی با بیان اینکه پرداخت حداکثری ذکات فطره هم برکات دنیوی و هم برکات اخروی بسیاری دارد که احادیث و روایت بسیاری در مورد آن نقل شده است تصریح کرد: این مهم فرهنگسرای رسانه را برآن داشت تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه آشنایی با مفاهیم و کارکرد ذکات فطره نمایید.\r\nوی توضیح داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فرهنگسرا از مطالب متنوع این بانک اطلاعاتی در قالب اینفوگرافیک، عکس نوشته و ...  برای آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و کارکردهای ذکات فطریه بهره برداری کنند.\r\nلینک اینفوگرافی و فوتوتیترهای زکات فطره:\r\nhttp://resaneh.farhangsara.ir/?p=6773...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،مارتی (به انگلیسی: Marty) فیلمی ۹۴ دقیقه‌ای در سبک درام عاشقانه به کارگردانی دلبرت من و محصول سال ۱۹۵۵ کشور ایالات متحده است.\r\nاین فیلم در سال 1955 موفق به دریافت جایزه اسکار در بخشهای بهترین فیلم و بهترین کارگردان شده است.\r\nمارتی (ارنست بورگناین) قصاب جوان، قوی‌هیکل و تنهائی است که با مادرش (استر مینچوتی) در محله برانکس نیویورک، با اقوام ایتالیائی‌شان زندگی ملالت‌باری را نمی‌گذراند. او سعی می‌کند از دنیای بسته‌اش بیرون بیاید، اما هیچ‌کس او را جذاب نمی‌یابد تا تحویلش بگیرد. عاقبت با یکی از دوستان مذکرش به مجلس رقصی می‌رود و با معلمه‌ای به‌نام \"کلارا\" (بتسی بکر) آشنا می‌شود که مثل خودش جذابیتی ندارد و زندگی یک‌نواختی را می‌گذراند. آن دو به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. با این همه، مادر و دوستان \"مارتی\" روی خوشی به \"کلارا\" نشان نمی‌دهند.\r\nمارتی در دوران سیطره فیلم‌های حماسی و باشکوه ساخته شد (که به رقابت با تلویزیون روی پرده می‌رفتند) و با وجود هزینه تولید اندکش موفقیت غیرمنتظره‌ای کسب کرد، در نتیجه گرایشی نسبت به تولید آثاری مثل خود را پدید آورد.\r\nارنست بورگناین وبتسی بلر  دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.\r\nاین فیلم چهارشنبه 23خرداد ساعت 18 در برنامه نشست تخصصی \"فیلم و گپ \" با حضورسعید قطبی زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی می شود.\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این برنامه و نشست های آتی فیلم و گپ می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212 اداره کانونها تماس حاصل نمایند.\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید.\r\n \r\n \r\n...
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n    ...
در شماره بیست و چهارم هفته نامه ابست رسانه:

«موانع موفقیت استارت آپ ها در ایران»بررسی شد

بیست و چهارمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «موانع موفقیت استارت آپ ها در ایران»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، در شماره جدید ایست رسانه‌ای به موانع موفقیت استارت آپ ها در ایران پرداخته شده است.

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.

در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.

سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

 

نظر بدهید

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz