به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور در نشست و هم اندیشی فصلنامه اسلوب و با حضور جمعی از فعالان و نمایندگان صنفی این صنعت از جمله مهندس رضائیان \"فعال و تولید کننده پوشاک\" ، دکتر افتخاری \"عضو هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک \" ، دکتر تیرگر \"رییس پژوهشکده اتحادیه صنف پوشاک \"و علی غفاری خسروشاهی \"کارشناس و فعال حوزه بازاریابی برگزار شد.\r\n\r\nکارشناسان این نشست در خصوص مسایل و مشکلات پیش روی بازار پوشاک در داخل کشور و راهکارهای اصلاحی برای تولیدکنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.\r\nدر ابتدای جلسه خسرو شاهی با تاکید برنامناسب بون اکوسیستم مد و طراحی در کشور ،فضای حاکم اکوسیستم طراحی را غیر قابل قبول ارزیابی کرد و عنوان داشت وجود فضای مناسب عرضه و رقابت در طراحی یکی از جدی ترین مسایل حاکم بر صنعت پوشاک کشور است.\r\n\r\nوی ادامه داد ما هنوز فاصله به شدت زیادی با تاثیرگذاری در طراحی مد دنیا داریم ، ولی در حال حاضر حتی طراحی های در خور برای بازار داخل هم وجود ندارد.\r\n\r\nرضائیان فعال و تولید کننده پوشاک از عدم سهولت در صدور مجوزهای لازم برای طراحان داخلی و بومی برای نمایش، تبلیغ ،فرهنگ و سلیقه سازی انتقاد کرد وی با اشاره به وجود شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن آن و نقش موثر ماهواره ها برای طراحان خارجی از تاثیر گزاری طراحان خارجی در محافل گوناگون و در مهندسی سلیقه اجتماعی و فرهنگ مد ملل مختلف صحبت نمود.\r\n\r\nوی افزود مساله جدی دیگر در موضوع صنعت پوشاک ،نگاه سنتی و تولید محور در اغلب فعالان این حوزه میباشد این نگاه یعنی ما همچنان در تلاشیم تولیداتی را صرفا به فروش برسانیم که لزوما رضایت مشتری را برآورده نمیکند.باید به این نکته توجه داشته باشیم نگاه تولید محوری دیگر به هیچ عنوان برای بقا و رشد هیچ بنگاهی در دنیاپاسخ گو نیست.\r\n\r\n\r\nدکتر تیرگر رئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برندهای سطح پایین وارداتی، بازار فروشگاه‌های کوچک را گرفته‌اند افزود 15 هزار واحد خرده فروشی پوشاک در سطح استان تهران وجود دارد که این فروشگاه‌ها بازوی فروش تولیدات داخلی بودند و اشتغال ایجاد می‌کردند، اما با ورود برندهای پوشاک وارداتی بازار فروش تولیدات داخلی از بین رفته است. \r\n\r\nوی با بیان اینکه دشمن نقطه‌ای را مورد هدف قرار داده که باعث فروپاشی تولید داخل می‌شود، بیان نمود تولید‌کننده سکوی عرضه ندارد و محل عرضه تولیداتش واحدهای صنفی خرد است، بنابراین وقتی این واحدها در اختیار برندهای خارجی قرار می‌گیرد، قطعا تولید از بین می‌رود. \r\n\r\nتیرگردر خصوص دستور العمل های اجرایی صنعت پوشاک افزود هر دستورالعملی نیاز به کار کارشناسی دارد و باید فعالان و کارشناسان بازار مربوطه مکانیزم دستورالعمل را ارائه دهند و دائما با رصد وضعیت بازار خطاهای دستورالعمل تصحیح شود و نباید یک دستورالعمل به یک قانون مادام‌العمر تبدیل شود.\r\n\r\nرئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک بیان داشت ما در بخشی از تولیدات پوشاک از جمله شلوار جین، پولیور، پارچه‌های تیشرتی و جوراب خودکفا هستیم و تولید ما مازاد بر مصرف است . \r\n\r\nوی افزود: وقتی تولید کالایی در کشورها مازاد بر نیازداخلی است، دولت‌ها وارد عمل می‌شوند و با رایزنی با کشورهای هدف صادراتی از جمله پایین آوردن تعرفه‌های گمرکی و انعقاد قراردادهای مختلف بخشی از بازار آن کشورها را به دست می‌آورند.\r\n\r\n\r\nدر پایان دکتر مجید افتخاری عضو انجمن صنایع پوشاک ایران و رییس هیات مدیره شرکت توسعه فروش و صادرات پوشاک ایران خاطر نشان کرد صنعت پوشاک کشور در شرایط حساسی قرار دارد و رو به سمت نابودی است.\r\n\r\nوی افزود اگر سری به بازارهای تجاری شهر بزنید متوجه می شوید که تقریبا هیچ برند داخلی در مجتمع های تجاری شعبه ای ندارد چرا که این مجتمع های تجاری واحدهای خود را به قیمت درصدی از فروش در اختیار برندهای خارجی قرار می دهند اما برندهای داخلی با اجاره هایی بالا و کمرشکن امکان رقابت در این مجتمع ها را به دست می آورند.\r\n\r\nعضو انجمن صنایع پوشاک ایران درباره تعداد برندهای مجوز گرفته در کشور هم گفت تا به حال تنها 17 برند پوشاک توانستند مجوز فعالیت در کشور را بگیرند که در این 17 برند نامهای آشنا و معروف کمتر دیده می شود و اکثر برندهای ایتالیایی و اسپانیایی و بعضا آمریکایی که در بازار می بینید هیچکدام با مجوز فعالیت نمی کنند.\r\nافتخاری در مورد علت عدم توانایی رقابت برندهای داخلی با خارجی افزود، ما هیچ مشکلی با فعالیت برندهای خارجی در کشور نداریم البته به شرطی که در شرایطی برابر برای پرداخت عوارض، مالیات و باقی هزینه های دولتی فعالیت کنیم. در حال حاضر برای مثال در سال 96 حدود 61 میلیون دلار واردات پوشاک داشتیم که اگر این را به حدود 300 مغازه تنها یک برند تقسیم کنیم نشان می دهد که سود این برندها بایستی خیلی کمتر از آن باشد که حتی بتوانند هزینه فروشنده های خود را تامین کنند چه برسد به اجاره مغازه های به اصطلاح لاکچری که در محله های گرانقیمت شهر باید بپردازند. یعنی به راحتی می توان فهمید که تخلفی در حال صورت گرفتن است .\r\n\r\n\r\n نشست آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور دوشنبه 28 خرداد ماه ساعت 17 الی 20 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با حضور اساتید مطرح کشور در این حوزه برگزار شد.\r\n\r\n\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید. \r\n\r\n\r\n\r\n[gallery size=\"medium\" ids=\"6889,6891,6881,6879,6885,6870,6871\"]...
[gallery size=\"full\" ids=\"6839,6840,6841,6842,6843,6844,6845,6846,6847,6848,6849,6850,6851,6852,6853,6854,6855,6856,6857,6858,6859,6860,6861,6862,6863\"]...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،مدرسه فوتسال تخصصی رسانه ویژه گرو های سنی 5 تا 18 سال در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی افتتاح گردید.\r\n\r\nاز خدمات ویژه مدرسه فوتسال رسانه میتوان به ،استعداد یابی،گزینش بازیکن و معرفی به تیم های مطرح فوتسال باشگاهی، روانشانسی،ارائه برنامه تغذیه،پیکر سنجی ،برگزاری اردوهای تفریحی و آب درمانی اشاره کرد.\r\n\r\nمدرسه فوتسال رسانه با مربیگری سید یوسف حسینی \"بازیکن سابق فولاد خوزستان \"و مجتبی زارعی \"بازیکن سابق پرسپولیس \"در فصل تابستان پذیرای ورزشکاران عزیز میباشد.\r\n\r\n\r\nعلاقه مندان جهت ثبت نام در مدرسه فوتسال رسانه میتوانند به واحد ورزش فرهنگسرا رسانه و شبکه های اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن 22888681 داخلی233تماس حاصل نمایند.\r\n\r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،آسیب شناسی بازاریابی و ارتباط با بازار در صنعت پوشاک کشور در نشست و هم اندیشی فصلنامه اسلوب برگزار میشود.\r\n\r\nاین نشست دوشنبه 28 خرداد ماه ساعت 17 الی 20 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با حضور اساتید مطرح کشور در این حوزه برگزار میگردد.\r\n\r\n\r\n\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212 تماس حاصل نمایند.\r\n\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید. \r\n\r\n\r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی, ویژه برنامه \"طعم رمضان \" در 15 شب نخست ماه میهمانی خدا در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با استقبال بی نظیر هموطنان عزیز برگزار شد.\r\n\r\n\r\n\r\n...
 \r\nبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی ،علی محمد اسماعیلی با بیان اینکه  در فرهنگسرای رسانه و شبکه ای اجتماعی یکی از وظایف ما فرهنگسازی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است اظهار داشت: یکی از مسائل و احکام مهمی که در ماه مبارک رمضان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و اهمیت می یابد بحث پرداخت فطریه و ذکات فطره است.\r\nوی ادامه داد: واقعیت این است که بسیاری از افراد تنها با معنی و مفهوم ظاهری ذکات فطره آشنا هستند و این در حالیست که این فریضه و حکم دینی کارکردهای عملی و اهمیت بسیاری دارد که بسیاری از آن بی اطلاع اند. به واقع بسیاری نمی دانند این مبالغ ناشی از جمع آوری ذکات فطره کجا هزینه می شود از همین رو اطلاع رسانی در مورد محل هزینه کرد مبالغ فطریه از جمله مواردی است که باید به آن پرداخت.\r\nرئیس فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه امروز مردم زمان بسیاری را در فضای مجازی می گذرانند و این فضا ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی به شهروندان در این مورد است توضیح داد: در حال حاضر ذکات فطره در کشور ما مصارف بی شماری از تهیه جهیزیه گرفته تا آزادی زندانیان و اقداماتی برای فقر زدایی در کشور برخوردار است. اما نکته اینجاست که بسیاری از افراد چون از محل هزینه ذکات آگاهی دقیقی ندارند به پرداخت حداقل معین شده برای ذکات فطره قناعت می کنند در حالیکه افرادی که استطاعت مالی دارند با توجه به کارکرد ذکات فطره می توانند حداکثر توان مالی خود را در مورد پرداخت ذکات فطره به کار بگیرند و به حداقل بسنده نکنند.\r\nبه گفته وی ذکات فطره از جمله احکامی است که به عنوان یک فریضه دینی تاثیر بسیاری در چرخش ثروت و گسترش عدالت در جامعه دارد.\r\nاسماعیلی با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم ذکات فطره بحث فقرزدایی است خاطرنشان کرد: این عمل دینی کارکرد و ظرفیت بسیار خوبی برای ریشه کن کردن فقر در جامعه دارد و همین باعث شده در آیات و روایات بر ترغیب افراد برای پرداخت هرچه بیشتر ذکات فطره در حد توان مالی خود تاکید شود.\r\nاسماعیلی با بیان اینکه پرداخت حداکثری ذکات فطره هم برکات دنیوی و هم برکات اخروی بسیاری دارد که احادیث و روایت بسیاری در مورد آن نقل شده است تصریح کرد: این مهم فرهنگسرای رسانه را برآن داشت تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه آشنایی با مفاهیم و کارکرد ذکات فطره نمایید.\r\nوی توضیح داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فرهنگسرا از مطالب متنوع این بانک اطلاعاتی در قالب اینفوگرافیک، عکس نوشته و ...  برای آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و کارکردهای ذکات فطریه بهره برداری کنند.\r\nلینک اینفوگرافی و فوتوتیترهای زکات فطره:\r\nhttp://resaneh.farhangsara.ir/?p=6773...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،مارتی (به انگلیسی: Marty) فیلمی ۹۴ دقیقه‌ای در سبک درام عاشقانه به کارگردانی دلبرت من و محصول سال ۱۹۵۵ کشور ایالات متحده است.\r\nاین فیلم در سال 1955 موفق به دریافت جایزه اسکار در بخشهای بهترین فیلم و بهترین کارگردان شده است.\r\nمارتی (ارنست بورگناین) قصاب جوان، قوی‌هیکل و تنهائی است که با مادرش (استر مینچوتی) در محله برانکس نیویورک، با اقوام ایتالیائی‌شان زندگی ملالت‌باری را نمی‌گذراند. او سعی می‌کند از دنیای بسته‌اش بیرون بیاید، اما هیچ‌کس او را جذاب نمی‌یابد تا تحویلش بگیرد. عاقبت با یکی از دوستان مذکرش به مجلس رقصی می‌رود و با معلمه‌ای به‌نام \"کلارا\" (بتسی بکر) آشنا می‌شود که مثل خودش جذابیتی ندارد و زندگی یک‌نواختی را می‌گذراند. آن دو به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. با این همه، مادر و دوستان \"مارتی\" روی خوشی به \"کلارا\" نشان نمی‌دهند.\r\nمارتی در دوران سیطره فیلم‌های حماسی و باشکوه ساخته شد (که به رقابت با تلویزیون روی پرده می‌رفتند) و با وجود هزینه تولید اندکش موفقیت غیرمنتظره‌ای کسب کرد، در نتیجه گرایشی نسبت به تولید آثاری مثل خود را پدید آورد.\r\nارنست بورگناین وبتسی بلر  دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.\r\nاین فیلم چهارشنبه 23خرداد ساعت 18 در برنامه نشست تخصصی \"فیلم و گپ \" با حضورسعید قطبی زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی می شود.\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این برنامه و نشست های آتی فیلم و گپ می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212 اداره کانونها تماس حاصل نمایند.\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید.\r\n \r\n \r\n...
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n    ...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،کانون ادبی مدارا فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی درنظر دارد به مناسبت شبهای قدر و وفات حضرت خدیجه (س) ویژه برنامه شعر خوانی قدر با محوریت ماه مبارک رمضان را اجرا نماید.\r\nاین برنامه شنبه 12 خرداد ساعت 16 با اجرای امیر مهدی صفایی و با حضور محسن رزوان \"کارشناس و منتقد\" برگزار میگردد.\r\nعلاقمندان جهت شرکت در این برنامه  می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی 212   اداره کانونها تماس حاصل نمایند.\r\nبا ما در پیام رسان داخلی سروش به نشانیhttp://sapp.ir/f_resaneh همراه باشید.\r\n                                                                                                            \r\n ...
در نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی هیات مدیره در فرهنگسرای رسانه مطرح شد

از دل آزردگی مازیار میری تا گلایه از پخش “هیات مدیره” در نوروز

نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی هیات مدیره با حضور مازیار میری کارگردان و مهران رسام تهیه کننده این سریال در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، نشست نقد و بررسی سریال تلویزیونی هیات مدیره عصر امروز دوشنبه با حضور مازیار میری کارگردان و مهران رسام تهیه کننده، علی خودسیانی نویسنده و برخی از عوامل این سریال در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی  برگزار شد.

 

دکتر سید تقی کمالی منتقد سینما و تلویزیون دراین نشست با بیان اینکه سریال هیات مدیره از سوی گروهی از مردم مورد استقبال گرفت و می توان از دیدگاه جامعه شناسی به عنوان یک سریال پیشگام در مسائل اجتماعی به آن نگاه کنیم اظهار داشت: در واقع پرداختن به مسائل مربوط به مدیریت شهری و جامعه شناسی شهری در عصری پسا مدرن بسیار مهم است و پرداختن به این موضوعات به جهت اینکه به جامعه می پردازد نیازمند یک مطالعه جامع و استفاده از یک گروه مطالعات جامعه شناسی است.

وی ادامه داد: رصد مسائل جامعه و اجتماع توسط  یک گروه سریال سازی صاحب امضا و صاحب سبک مانند گروه آقای مازیار میری شایسته تقدیر است.

کمالی با بیان اینکه این سریال را می توان از دو منظر بررسی است گفت: بخش نخست اینکه مطالعات شهری و ارتباطات انسانی را شفاف بررسی می کند و به مسائلی مانند مشارکت افراد در جوامع و گروه های مختلف اجتماع می پردازد. این سریال به عنوان یک اثر هنری یک آرمانشهر را به تصویر می کشد. چون شهر ایده آل نیازمند شهروندان مسئول است شهروندی که نسبت به آنچه در پیرامون خود رخ میدهد بی تفاوت نیست و در آن مشارکت فعال دارد.

این منتقد سینما با بیان اینکه این سریال سرگرمی و آموزش را با هم ترکیب می کند ادامه داد: سریال هیات مدیره از نظر طرح موضوع قابل ستایش و جسورانه است است اما در مورد روش پرداخت و تحقق آن باید از زمان بیشتری برای ساخت و تولید بهره می برد و از تکنیک های هنری بیشتر و یه گروه مطالعات جامعه شناس بهره می برد.

 

۷۰ تا ۸۰ درصد سریال هیات مدیره کشمکش لازم برای درگیر کردن مخاطب را ندارد

 

امید رنجبر منتقد نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه چنین سریال های مناسبتی برای بیننده هایی که مواجه با برخی پدیده های اجتماعی هستند مفید تر است اظهار داشت: هر شهر یا هر سازه و مردمان آن یک گفتمان را به وجود می آورد. سریال های بسیاری از تلویزیون در دهه ۷۰ تولید و پخش شد مانند سریال همسران و سریال خانه سبز که به معضلات شهری مانند آپارتمان نشینی در اوایل این دهه می پرداخت.

وی ادامه داد: با تاسیس شبکه تهران این شبکه تصمیم گرفت که به این موضوع بپردازد. در سریال هیات مدیره نیز درون مایه اثر می خواهد زوجی را به تصویر بکشد که با معضل شهرنشینی به ویژه آپارتمان نشینی در مناطق حاشیه شهر مواجه هستند. این معضلی است که اکنون در جامعه شاهد آن هستیم که واحدهای ساخته شده در حاشیه شهر با مشکلات مدیریتی و ملکی مواجه است.

رنجبر در توصیف این سریال با اشاره به اینکه در داستان با خانمی مواجه هستیم که رفتاری براساس اصول اخلاقی دارد و این اصول را فدای منافع شخصی نمی کند و در کنار آن همسر وی که مردی است زحمت کش و شریف. در کنار آنها با نقش هایی فرعی مواجه ایم که به دنبال دخالت در زندگی آنهاست و ایجاد چالش در محیط زندگی و اطراف آنها بر می آیند.

وی در نقد سریال هیات مدیره نیز گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد قسمتها آن کشمکش جدی لازم برای درگیر کردن مخاطب را ندارد و این باعث می شود بینده وقت کمتری برای آن اختصاص داد.

وی ادامه داد: عامل دیگری که سبب شد تا هیات مدیره آنگونه که باید دیده نشود زمان پخش آن در نوروز بود. شاید اگر زمان پخش آن مثلا در تابستان بود بیشتر مورد استقبال قرار می گرفت. از سوی دیگر سریال خیلی پیش‌بینی پذیر بود و بیننده می تواند به راحتی به این موضوع پی ببرد که سریال با تولد یک نوزاد به پایان می رسد.

این منتقد خاطرنشان کرد: سریال از نظر روابط علت و معلولی ناقص به نظر می رسد  و باور پذیر نیست کما اینکه لحن سریال طنز است و می خواهد بیننده را به خنده وا دارد.

مازیار میری: دل آزرده ام

در ادامه نشست مازیار میری ضمن تشکر از گروه تولید کننده سریال اظهار داشت: شرایط هیات مدیره شراط چند بخشی است وقتی این کار به من پیشنهاد شد برای من جذاب بود چون هم کار تلویزیونی با مخاطب بسیار و دارای داستانی شیرین بود و همچنین در آن جای کار برای تلنگر زدن به مسئولیت پذیری اجتماعی وجود داشت.

وی افزود: در ابتدای کار با عشق آمدیم ولی در میانه راه با بدعهدی برخی مدیران که بخشی از آنها در اختیار آنها بود و برخی خارج از اختیار آنهاست، من و گروهم را دل آزرده کرد و کار را با دل آزردگی ادامه دادیم چون علاقمند بودیم یک کار شیرین برای مردم بسازیم.

به همین دلیل معتقدم یکی از بخش هایی که به سریال هیات مدیره ضربه زد غیر از دل آزردگی گروه، زمان بخش آن بود که این نیز بخشی مربوط به خود سازمان صدا و سیماست و بخشی نیست. وقتی گفته می شود همه شبکه ها باید سریال مناسبتی داشته باشند و به یک گروه سازنده می گویند که در زمانی پیش بینی نشده باید سریال ساخته شود این عدم برنامه ریزی خود تاثیرگذار است. سریال هیات مدیره با سریال هایی مانند پایتخت و کلاه قرمزی در نوروز رقابت می کرد که قبلا ده ها قسمت از آنها ساخته و شناخته شده بود.

به گفته این کارگردان این سریال باید با آرامش دیده شود تا حس نوستالوژی سریال های دهه هفتاد را مجدد در ذهن مخاطب ایجاد کند. سریال هایی اینچنین باید ادامه دار باشد تا به اهداف خود دست یابد.

میری در عین حال تصریح کرد: دل آزردگی ام از مسائل مالی نیست. من فرزند، دانشجو و علاقمند صدا و سیما هستم. بخشی کوچکی از این دل آزردگی مالی است. گلایه من تنها از صدا و سیما نیست گلایه من بخشی از دولت و سایر بخش های متولی فرهنگ است که انگار مردم را به عنوان مخاطب نمی بینند. گلایه می کنیم که چرا مردم تلویزیون را نگاه نمی کنند و به سراغ ماهواره می روند. اما مسئولان فرهنگی حواسشان به مردم نیست و مخاطب در این میان در میان دعواهای سیاسی گم می شود. در صورتی که مخاطب از دعواهای سیاسی باید جدا شود. حواس ما از مخاطب دور شده است. من در سریال هیات مدیره آمادگی این را داشتم که به صورت طولانی مدت کار را ادامه دهم اما انگار همه با هم قرار نیست کاری کنیم که حال مخاطبمان خوب بشود. همه درگیر مسائل سیاسی شده ایم و این درگیری به حال خوب همه ما ضربه زده است و حواسمان به مردم نیست. اینهاست که من را دل آزرده می کند.

مهران رسام تهیه کننده این سریال نیز در بخشی از این نشست با بیان اینکه این سریال قرار نبود برای عید پخش شود و تبدیل کردن آن به سریال نوروزی تمام برنامه ریزی ما را به هم زد گفت: این بهم خوردن برنامه ریزی ها سبب شد هزینه های کار چندبرابر شود و کارها طبق برنامه پیش نرفت.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما بودجه خود را از دولت می گیرد و واقعیت این است که این بودجه کفاف مخارج را نمی دهد. وقتی بودجه ها کامل نمی رسد همه برنامه ریزی ها را دچار مشکل می کند. متاسفانه همراهی خوبی از سوی دولت با صدا و سیما نمی شود و نمی دانم دلیل این عدم همراهی چیست و باید برای آن چاره ای اندیشید.

کمند امیرسلیمانی: مهمترین دغدغه امروز بازیگران پرداخت نشدن دستمزد است

کمند امیر سلیمانی بازیگر سریال هیات مدیره نیز در ادامه این نشست با ابراز خرسندی از حضور در سریال هیات مدیره گفت: همکاری با تیم حرفه ای هیات مدیره و شخص آقای میری بسیار باعث افتخار من است.

وی در عین حال به بیان دغدغه این روزهای بازیگران سینما و تلویزیون پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه بازیگران عدم پرداخت به موقع دستمزدها است. برخلاف بسیاری از مردم جمعی کثیری از بازیگران درآمد بالا ندارند و شغلی هم غیر از بازیگری ندارند و در بسیاری از مواقع همین دستمزدهای اندک نیز به موقع پرداخت نمی شود و معیشت بازیگران را دچار مشکل می کند.

حدیث میرامینی: سریال هیات مدیره ساختار شکنانه بود

حدیث میرامینی دیگر بازیگر مجموعه هیات مدیره با بیان اینکه سریال هیات مدیره ساختار شکنانه بود گفت: من معتقدم در کشورما هر کار که بخواهد ساختارشکنی کند در معرض مشکلات و تیغ نقد قرار می گیرد و گروه سازنده هیات مدیره و در راس آن آقای میری برای کاری متفاوت و نو تلاش کردند و اگر آنگونه که باید و شاید هیات مدیره مورد استقبال قرار نگرفت به جهت این نگاه نو و متفاوت است که زمان می برد تا مخاطب خود را جذب و شیفته خود کند.

الماسی: ادامه هیات مدیره منوط به کیفیت و تامین مالی پروژه است

الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه  به نظرم سریال هیات مدیره یک کار تلویزیونی و برای مردم بود گفت: داستان این فیلم بسیار ساده و جذاب است و بدون آنکه ذهن مخاطب را با گره روبه رو کند به روایت مسائل و مشکلات روزمره شهرنشینی و از جمله آپارتمان نشینی پرداخت. مسائلی که در نگاه اول بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما می تواند چالش برانگیز باشد.

به گفته وی این سریال ابتدا برای ۳۰ قسمت تهیه شد اما ظرفیت آن برای ادامه قصه وجود دارد که البته این امر منوط به کیفیت و تامین مالی کار است.

نظر بدهید

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz