به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، نشست تخصصی «فیلم و گپ» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «شکار انسان» و با حضور سعید قطبی‌زاده، چهارشنبه 24 بهمن ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود. \r\n \r\nفیلم سینمایی شکار انسان (به انگلیسی: Man Hunt) فیلمی در سبک تریلر سیاسی به کارگردانی فریتس لانگ است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شد.\r\n\r\nاین فیلم، اولین فیلم جنگی‌ای بود که توجه عمومی را به «اداره نظارت و بازبینی فیلم‌ها» در آمریکا جلب نمود که اعلان کرده بود تنها در صورتی اجازهٔ نمایشِ فیلم را خواهد داد که صحنه‌های بسیار خشنِ آن حذف شود و همهٔ آلمانی‌ها را بطور مطلق، شیطان‌صفت و بد، جلوه ندهد.\r\n\r\nوالتر پیجن، جوآن بنت، جرج سندرز و جان کارادین دراین فیلم ایفای نقش کرده اند.\r\n \r\nبرای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. \r\nفرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.\r\n \r\n...
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی،ویژه برنامه «به وقت عشق» به همت کانون زندگانی فرهنگ سرای رسانه و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) 19 و 20 بهمن ماه ساعت 18در سالن 200 نفره فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.\r\nاین برنامه نشست محور با اجرای علی رضا خلیلی و شامل برنامه های « نوحه خوانی - پرسش و پاسخ به سوالات مذهبی و سخنرانی»می باشد.حضور در این ویژه برنامه برای عموم مردم آزاد می باشد.\r\nعلاقه مندان جهت حضور در این نشست  می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا مراجعه کنند.\r\n\r\n \r\n ...
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، نشست تخصصی «فیلم و گپ» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «عروج» و با حضور سعید قطبی‌زاده، چهارشنبه17 بهمن ساعت ۱۸  برگزار می‌شود. \r\n \r\nفیلم سینمایی عروج(روسی: Восхождение) یک فیلم به کارگردانی لاریسیا شپیتکو است که در سال ۱۹۷۷ منتشر شد. این فیلم را بر اساس رمانی ازواسیل بیکوف به نام «سوتنیکوف» ساخته شد. فیلم عروج برنده جایزه خرس طلایی در دوره بیست و هفتم جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.\r\n \r\nفیلمنامه این فیلم را نانالی جانسون نوشته است که در مجموعه‌ای با عنوان «بهترین فیلمنامه‌های قرن بیستم» با ویرایش جان گاسنر و دادلی نیکولزدر ۱۹۴۳ منتشر شده است.\r\n \r\nبازیگرانی چون بوریس پلوتنیکوف، ولادیمیر گوستجوچین، سرگئی یاکوفلف، لودمیلا پولیاکووا، ویکتویا گُلدنتول، آناتولی سولونیتسین، ماریا وینوگرادووا و نیکلای سکتیمنتودر این فیلم ایفای نقش کرده اند.\r\n \r\nدر خلاصه این فیلم آمده است: در خلال جنگ جهانی دوم، گروه کوچکی از پارتیزان‌ها از برابر نیروهای آلمانی در میان برف و یخ می‌گریزند، اما وقتی دو تن از آنان برای یافتن غذا واحد را ترک می‌کنند، ماجرایی غم‌انگیز رخ می‌دهد.\r\n \r\nبرای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. \r\nفرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.\r\n \r\n...

حقیقت انقلاب را با تولید محتوای رسانه ای به دنیا نشان دهیم

رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از تکنیک های جدید تولید محتوای رسانه ای حرفه ای برای معرفی حقایق انقلاب اسلامی و نیز پاسخ به نسل جوان گفت: در این مسیر باید از ارائه پاسخ های سطحی و شعارگونه به مخاطب پرهیز کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی؛ علی محمد اسماعیلی با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ استکبارستیزی بیان کرد: نسل جوان را نمی توان با پاسخ های سطحی و شعارگونه اقناع کرد بلکه رسانه ها باید با روش های جدید و متناسب با نیازهای آنان روش هایی را هم در تولید و هم در عرضه و انتشار به کار گیرند.
وی دنیای کنونی رسانه را حرفه ای خواند و گفت: هر رسانه ای که بتواند از جدیدترین دستاوردهای تکنیکی و فنی در تولید محتوا و عرضه بهره گیرد در رقابت سخت با سایر رسانه های دنیا موفق تر است.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی همچنین با تاکید بر ضرورت انتقال پیام به صورت غیرمستقیم برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان در عصر کنونی اظهارداشت: ناگزیریم در این حوزه بویژه برای تولید محتوا بیاندیشیم و از دانش و تجربه نیروهای متخصص بهره ببریم.
وی تاکید کرد: باید فضا را برای نیروهای مستعد، خلاق و متفکر باز کنیم تا وارد حوزه رسانه شوند و با بهره گیری از روش ها و تکنیک های جدید بتوانند حقایق انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

اسماعیلی همچنین بر بسته بندی خوب پیام برای انتقال به مخاطب تاکید و خاطرنشان کرد: در این مسیر تولید و عرضه به اندازه همدیگر اهمیت دارند زیرا اگر محتوای خوب هم تولید اما نتوانیم در قالب بسته بندی مناسب آن را عرضه کنیم و در اختیار مخاطب قرار دهیم زحمات هدر می رود.
وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نیز روز دانش آموز گفت: ماهیت استکبار هر روز شکل و رنگی به خود می گیرد ما نیز باید به آن پاسخ متناسب دهیم.
اسماعیلی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات عملکرد رسانه ها در ۴۰ سال گذشته به طور کلی در مواجهه با استکبارجهانی قابل قبول ارزیابی می شود افزود: اینک در دنیا تنها جریان فکری که علیه استکبار جهانی شکل گرفته، جمهوری اسلامی ایران است که منبع تولیدکننده فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سطح جهان به شمار می رود و این مهم به مدد رسانه های داخلی ایجاد شده است.
وی همچنین در پاسخ به اینکه باتوجه به مناسبت روز دانش آموز عملکرد رسانه ها در تولید محتوا برای نسل جوان و نوجوان چطور ارزیابی می شود اظهارداشت: در حوزه تولید محتوا برای نسل نوجوان و جوان با افرادی روبه رو هستیم که پرسش های زیادی دارند و چاره ای جز روشن کردن ماهیت استکبار برای این نسل ازطریق پاسخ های منطقی نداریم.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: نسل گذشته شاهد اتفاق هایی مثل ترورها از سوی استکبار و چهره پلید آن بودند اما ماهیت استکبار جهانی برای نسل کنونی روشن نیست و ما ناگزیریم تولیدات رسانه ای را با توجه به پیچیدگی های عملکرد کنونی استکبار بویژه فعالیت های رسانه ای آن تنظیم کنیم.
وی با بیان اینکه نسل جدید پرسشگر است و به آسانی نمی شود آن را اقناع کرد گفت: مسیر اقناع این نسل سخت و طاقت فرساست اما راهی جز پیمودن این راه نداریم.

نظر بدهید

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz